МЕНЮ
Каталог
Особистий кабінет
Навігація
Наші телефони
Ми у соціальних мережах
  • Де я можу отримати товар?
    Ми надсилаємо наші товари транспортною компанією Нова Пошта. Вартість доставки сплачує наша компанія. Вибирайте найближче до вас відділення та замовляйте.
  • Як я можу сплатити товар?
    Ми надаємо всі можливі способи оплати: оплата готівкою при отриманні товару, оплата на картку ПриватБанку, електронний платіж за допомогою LiqPay, а також за допомогою сервісу "Оплата частинами". Вкажіть обраний спосіб оплати при оформленні покупки.
  • Чи можна переглянути техніку перед покупкою?
    Звичайно, Ви можете особисто оглянути масажне обладнання та інші товари перед покупкою.
    При оформленні замовлення, вибирайте спосіб оплати післяплатою, і тоді ви зможете оглянути товар у відділенні перевізника при отриманні. Якщо Вас не влаштовує покупка, перевізник поверне Ваші гроші та надішле посилку назад.
  • Які гарантії при покупці я отримую?
    Відповідно до Закону України про права споживача Ви можете повернути товар протягом 14 днів за відсутності слідів використання обладнання та цілісності упаковки. На весь модельний ряд розповсюджується гарантія 3 роки. Протягом цього терміну Ви можете відправити несправне обладнання до сервісного центру, де його полагодять, а при необхідності замінять.

Питання-Відповідь

ЗАДАТИ ПИТАННЯ